다이아몬드 말씀


Bonjour'!

Hi visitor(s). I'm AQil | 13 | Kemaman. Don't copy anything without my permission. Be nice here and do come again!

 Diamond Light


Credits
크레딧

© All in this blog are mine unless stated. Inspired from Zureen . And the basecode from Esha. Edited by Aqil . Cute icon by Pixel
Diary Hatake Kakashi #3
Selasa, 15 April 2014 | 063 581 Diamond Comment[s]
OMG ...


            Kenapa kau nak lbihkan dia daripada aku sedangkan aku berkawan dengan kau lagi rapat daripada dia..Aku tahu dia hensem lagi daripadaaku :P .. Cuba bagii reason
1.
2.
3.
4.
5.
 Aku nak kau senarai kan apa yang lebihnya dia daripada aku ... ku nak kau berkawan dengan aku.. Kau baik sngt dengan akuu.. Kalau apa2 lagu korea yang aku tnye dekat kau mesty kau akan jawab.. Kau memng baik dengan aku !...

... dia mungkin lagi bagus dimata kau tetapi suatu hari nanti kau akan menyesal ...