다이아몬드 말씀


Bonjour'!

Hi visitor(s). I'm AQil | 13 | Kemaman. Don't copy anything without my permission. Be nice here and do come again!

 Diamond Light


Credits
크레딧

© All in this blog are mine unless stated. Inspired from Zureen . And the basecode from Esha. Edited by Aqil . Cute icon by Pixel
Diary Hatake Kakashi #6
Jumaat, 6 Jun 2014 | 063 581 Diamond Comment[s]
 
Niyh budak HotStuff ke ? Hihi .. *perasan .

Okey , hari ni hari Sabtu .. Aku balik kampung KT .. Aku harap korang tahu lah apa tu KT .. Huhuhu.. Dalam perjalanan aku tadi ada pelbagai cerita semasa di dalam kereta .. Aku begitu seronok menikmati   Cerita itu.. Malahan , abang aku membuka cerita Jozan .. Hihi aku peminat First Jozan tau ..

Kalau lah Jozan dapat tahu .. Ermmm.. Ok , aku ada lah sedih skit Tdi...aku ade ckp secret aku kt kawan aku dan terus die xnak kawan ngn aku.. Kawan aku tuh laki..BFF tau .. Jangan nak pikiang macam - macam arhh. Aku tahu dia famous dan dia pandai menyanyi .. Ramai orang dekat sekolah aku tengah sayang dekat..errrr. Aku x laa kan.. 

Sebelum aku bagi tahu rahsia aku tuh , aku dah kata dekat dia yang nanti jangan tak kawn dengan aku dan jangan bagitahu spa2.aku sedih takut dia tak menepati janji dia..tolong laa jangan bongkarkan kalau kau baca entri aku niyh . Aku tahu kau baik sangat dengan aku .. Dan kau tak pernah hancurkan hati aku .. But skrng kau dah buat 1/4 hati aku hancur ... 1/4 lagi aku bagi dekat GF aku ... Haha..
-ORANG TENGAH SEDIH...

Aku nak sangat kau faham perasaan aku skrng dan kau jangan lah , mengungkit janji kau tuh. Kau jangan jadi tak adil yEs. Kau update status pasal aku , but xde kena mngena pasal rahsia tuh.. Kau menggunakan #hashtag aku sebagai ganti nama aku .. Aku nak sangat kau faham perasaan aku skrng .. Please , I NEED YOU TO SUPPORT ME