다이아몬드 말씀


Bonjour'!

Hi visitor(s). I'm AQil | 13 | Kemaman. Don't copy anything without my permission. Be nice here and do come again!

 Diamond Light


Credits
크레딧

© All in this blog are mine unless stated. Inspired from Zureen . And the basecode from Esha. Edited by Aqil . Cute icon by Pixel
Selamat Hari Guru * Poster Hadiah *
Rabu, 14 Mei 2014 | 063 581 Diamond Comment[s]

Baca ? Jawab salam saya tauu .. Memang setiap entry kena guna
bahasa baku eaa ? Sory if you dont understan what
i talking about ..
I wanna smart in english but I dont thing you will like itt ..
Aku ada seorang adik angkat , dia darjah 5 .. Dia handsome orangnyaa ..
Kalau korang tengok mesti tergoda ..Percayakan sayaaa ..

Tu laa poster yang akan aku bagi kepada cakgu-cikgu aku nanti..Aku akan meletakkannya di
hadapan hadiah itu Insha A Allah .. 
Ibu aku snetiasa ada idea apa yang patut aku bagi kepada guru aku nanti