다이아몬드 말씀


Bonjour'!

Hi visitor(s). I'm AQil | 13 | Kemaman. Don't copy anything without my permission. Be nice here and do come again!

 Diamond Light


Credits
크레딧

© All in this blog are mine unless stated. Inspired from Zureen . And the basecode from Esha. Edited by Aqil . Cute icon by Pixel
Ohh , FriendShip ...
Sabtu, 19 April 2014 | 063 581 Diamond Comment[s]





Oh kawan Aku ingatkan kamu akan menepati janji mu ..Tetapi aku silap berkawan dengan mu ...Aku ingat kamu baik macam kawan aku dulu yang bernama Umar ..Bahkan kau berlainan daripada dia ..Aku ingat kau lebih baik dri dia rupanya tidak .... Aku harap kau dapat sedar apa kesalahan yang telah kau lakukan terhadap aku kawan ..Tolong laa exam dah nak dekat aku x nak ada apa-apa yang pelik berlaku diantara kita berdua ni ..Aku tahu dia lebih sempurna baik kau ..Tapi jangan nak berpoya-poya sangat yee .. :P