다이아몬드 말씀


Bonjour'!

Hi visitor(s). I'm AQil | 13 | Kemaman. Don't copy anything without my permission. Be nice here and do come again!

 Diamond Light


Credits
크레딧

© All in this blog are mine unless stated. Inspired from Zureen . And the basecode from Esha. Edited by Aqil . Cute icon by Pixel
Diary Hatake Kakashi #5
Rabu, 4 Jun 2014 | 063 581 Diamond Comment[s]
Hah ,

Nih adalah salah satu gambar #selfie aku pada tahun #2014 .. Aku tak tahu kalau kurang suka atau pun tidak . Aku hanya tahu yang ni blog aku .. Hak hak hak. :p . Aku tertanya-tanya , kenapa masa aku bercinta dengan die , dia selalu buat aku cemburu ? Apa sebab ae? Nak tahu boleh . Whatever . Sakarang aku dah putus dengan kau , aku harap kau lupakan aku dan aku lupakan kau . Hihi. Kesian dekat orang yang sayang aku tuh .

Dia menangis tau mse dalam kelas sebab aku tak terima dia .. Sorry beb.. But now kita tengah bercinta , Sorry ye pasal dulu .. Kakashi Mintak maaf sangt sangt . Jangan merajuk lagi ye .. Aku tahu orang yang tengah baca entri ini rasa nak muntah aku cabar kau sakrang .. Huhu. Ini entri aku dan aku berhak untuk buat apa sahajalah yang aku mahukan . Tolong jangan benci aku .. Aku ada buat cbox dan aku tahu kurang semua tak chat pon dekat sana . Erhhh . Kurang niyh daripada blog mana ehh ? Bagi liuk korang boleh ? Nak visit . 

Kepada yang telah aku berbuat silap , AKU MINTAK MAAF sesangat . Aku bukan sengaja .. Aku cuma menginginkannya , tolong maafkan aku . Tahun ni aku akan exam UPSR . Harap korang faham perasaan aku sekrang .. Korang mesti berfikir., exam tahun ni , couple Pulak tuh.. :p . Jangan jadi macam tuh tau .. Saya nak sangat korang beri semangat dekat saya. Hihi .tolong jangan kutuk saya .. Saya tahu korang semua blogger yang pemurah .. :D ... Bangga laa tuw .. Bak kata orang kembang hidungnya .. Harap korang terhibur . 

-JIKA TERSILAP TYPE HARAP MAAFKAN