다이아몬드 말씀


Bonjour'!

Hi visitor(s). I'm AQil | 13 | Kemaman. Don't copy anything without my permission. Be nice here and do come again!

 Diamond Light


Credits
크레딧

© All in this blog are mine unless stated. Inspired from Zureen . And the basecode from Esha. Edited by Aqil . Cute icon by Pixel
Haters School
Rabu, 16 April 2014 | 163 581 Diamond Comment[s]

I hate school



Assalamualaikum semua...
    Hari ini aku nak bagi tahu yang aku dah mula tak suka sekolah sebab kawan-kawan aku ni selalu je cari masalah..Aku harap dia orang semua dapat lah berubah selepas baca entry aku ni.. Aku nak korang semua x menganjing aku..Aku x suka tau..Stop it..Aku paling pantang kalau orang ingat part (Sotong hajianulka ... Sarang hajianulka ) masa tu laa korang nak cari pasal nyee kan.. sedar skitt weyhh..

Komen

:D - Jika korang sukakan sekolah
:P - Jika korang tidak sukakan sekolah