다이아몬드 말씀


Bonjour'!

Hi visitor(s). I'm AQil | 13 | Kemaman. Don't copy anything without my permission. Be nice here and do come again!

 Diamond Light


Credits
크레딧

© All in this blog are mine unless stated. Inspired from Zureen . And the basecode from Esha. Edited by Aqil . Cute icon by Pixel
PlayGirl Itu , Isteri Aku - Bab 15
Sabtu, 21 Jun 2014 | 063 581 Diamond Comment[s]

  Jin Hee masih lagi termenung didalam bilik dia pelik dengan apa yang Yoogeun cakap dekat dia dan Sehun masa dalam kereta. 'Sehun masuk bilik aku? Kenapa? Maybe nak letak plastik baju dan barang yang aku shopping dengan omma dia. But kenapa Yoogeun cakap dia tidur dengan aku? Maybe Yoogeun mimpi aku bangun mana ade prang yang tidur dekat bilik aku selain aku dengan Yoogeun' Macam-macam soalan ade di dalam fikiran Jin Hee.

"Jin Hee jom keluar makan" Jerit Sehun dari tingkat bawah serta merta JIn Hee terjatuh. "Auch. Sakitlah adoii Sehun ni tak yah lah menjerit." Jin Hee membebel sorang-sorang disitu. Selepas bersiap-siap Jin Hee pun turun ke tingkat bawah. 


  Tetapi yang dia nampak hanyalah omma Sehun dan Ommanya. "Omma mana Sehun?" Tanya Jin Hee kepada Puan Oh. "Dia tunggu dekat kereta dah pergi cepat" Ujar Puan Oh.