다이아몬드 말씀


Bonjour'!

Hi visitor(s). I'm AQil | 13 | Kemaman. Don't copy anything without my permission. Be nice here and do come again!

 Diamond Light


Credits
크레딧

© All in this blog are mine unless stated. Inspired from Zureen . And the basecode from Esha. Edited by Aqil . Cute icon by Pixel
PlayGirl Itu , Isteri Aku - Bab 18
Khamis, 3 Julai 2014 | 063 581 Diamond Comment[s]


  Kai pun melangkah masuk kedalam wad Sehun dengan penuh bergayanya. "Macam mana kau boleh pengsan?" Tanya Kai dengan penuh kerisauan. "Entah masa tu aku tengah minum air coke sambil tunggu makanan yang aku order siap then aku terjatuh dari kerusi tu dan aku dah tak ingat apa-apa" Jelas Sehun. "Ouh ye kau kata kau nak kahwin bila kau kahwin? Siapa perempuan tu?" Walaupun Kai risau dia dapat jawapan yang dia tak nak tapi dia tetap tanya semangat kawan lah katakan. "Shin Jin Hee dia yang akan kahwin dangan aku maybe petang ni majlis kahwin tu" Balas Sehun acuh tak acuh. 

  Hati Kai bagai dicindang mana taknya dia mat menyayangi Jin Hee dia jatuh cinta pandang pertama dengan Jin Hee now gadis pujaan hatinya akan berkahwin dengan sahabat karibnya sendiri. "Chukkae~" Ujar Kai sambil tersenyum palsu. Kai sedar itu adalah takdir untuknya mungkin jIn Hee bukanlah jodoh miliknya."Sedang dua manusia didalam wad itu bersembang kelihatan seorang kanak-kanak lelaki menolak pintu wad Sehun tak lain tak bukan Yoogeun adik kesayangan Sehun. Bertapa terkejutnya Sehun melihat adiknya ada disini.

  "Yoogeun? Tak balik dari tadi lagi ke?" Tanya Sehun pada Yoogeun dengan nada yang amat terkejut. Yoogeun hanya mengangguk lemah "Yoogeun tidur atas noona, hyung omma datang omma cakap sebab hyung tak apa-apa majlis kahwin tu diteruskan petang ni" Bersungguh-sungguh Yoogeun menyampaikan berita tersebut. "Omma datang? Jinjja? Jom hyung nak jumpa omma" Pantas Sehun bangun dari katilnya dan memimpin tangan Yoogeun untuk keluar dari wad tersebut. 

HOHOHOO SORRY SHORT UPDATE AGAIN XD DAN KEJAP LAGI ADE LAGI SATU CHAP 21 SAYA AKAN BUAT YANG TUH SAMPAI PASRT DIORANG KAHWIN K. MIAN SEBAB SAYA KENA JAGA ADIK SAYA YANG BERUMUR 2TAHUN-3TAHUN SEBAB MAK DAN AYAH KERJA HUWAA SORRY GUYS..