다이아몬드 말씀


Bonjour'!

Hi visitor(s). I'm AQil | 13 | Kemaman. Don't copy anything without my permission. Be nice here and do come again!

 Diamond Light


Credits
크레딧

© All in this blog are mine unless stated. Inspired from Zureen . And the basecode from Esha. Edited by Aqil . Cute icon by Pixel
Friends....
Rabu, 28 Januari 2015 | 063 581 Diamond Comment[s]
DEAR VISITOR ...

Aku nak berjumpa dengan kawan lama aku. Aku tak tahu jika ada orang yang baca entry ni. Ya allah, aku rindu sangat dye orang terutamanya ex aku. aku berharap sangat dapat berjumpa dengan dye. skrang kite orang menuju ke hala masing-masing. dye skolah kat KAKA . dapat kah lagi aku berjumpe dengan nya. 

di sekolah baru ni, aku ingat nak bercinta tetapi aku x boleh. aku teringat akan kawan aku yang lama.ahh. stress aku nak bekajar kalau macam ni. setiap hari dalam kelas aku akan memikirkan tentang dye " apa yang sedang dye buat skrng " itu persoalan aku smasa di dalam kelas.

dapatkah lagi aku berjumpa dengan #Batch02 sk telok kalong ? mampukah aku untuk bertahan? siapakah yang akan menjadi kekasih hatiku? milik siapakah diriku? siapakah aku? ah

_________________________________________________________________________________

DEAR SHAHIR,

  Aku rindu kau jugak. kau selalu tau apa masalah yang sedang aku hadapi walhal aku x bgthu kau. aku rindu kau siall! aku x tahu kau sklah kat mana skrng. aku nak berjumpa ngn kau. kau sihat ke? spe kawan baik kau skrng? kau buli siapa skrng? kau baca ke ni?

  i wish akan ada kawan aku yang baru macam kau tapi, aku x nak pengganti kau. kau lah kawan baik aku slamanya. kau la yg slalu berada disisi aku smasa aku susah dan senang. kau slalu spent time dengan aku.

  Masihkah kita dapat berjumpa ? 



Yang Tersakiti,       
Aqil Thaqif.